Friday, May 28, 2010

bLiNdeD iN cHaiNs..


Aarghh!! Nie post untuk hari ke-7. Tapi total post aku baru 6. Sebabnya salah satu chapter dari sepuluh chapter yg aku kena buat telah dilangkau iaitu day 4. Bukannya apa, aku malas sikit nak tulis pasal chapter tuh. Tak menarik perhatian aku untuk mencoret. Tengoklah esok2 aku tulis pasal tu. Kannya apa, kalo xbuat nanti lesap pulok Rm 500 aku. Kah3.
************************************************
Awek2 dalam cite nie banyak cun2 ar..
So,beralih kepada soklan2 dalam chapter untuk day 7 nieh. Favorite TV shows. Feveret TV shows aku ada banyak de. Tapi yang aku suka tengok cite Merlin ar. Adventure. Kalo sport lak aku choose F1 atau bola la.
************************************************ 
Music and fashion? Aku lebih prefer music lah. Fesyen2 nieh aku xminat sangat. Serr. Aku nie simple jer. Slalu aku dok follow sal music nie melalui fren or internet ah. Magazine nie jarang sangat sebab nak kena wak keluar $$$. Nie yang melemahkan tenaga batin nieh..!!
************************************************ 
Singers and bands? Singer aku prefer Adam Lambert n Taylor Swift dan bands lak aku prefer Green Day and A7X. Adam Lambert style dengan gaya,rambut. Kalo scream pown sedap. Taylor Swift pulak muda,kiut-miut,suara pown shahdu je dengar.Hak2.. Green Day yang best lagu die pasal lagu dia kebanyakkannya easy-listening la. Tak menyemak sangat bunyi2 yg masuk dalam telinga aku nieh. Contoh cam 21guns, Wake Me Up When September End dan When I Come Around. Tak macam A7X, lagu dia memang semak telinga nak dengar. Tapi memang pueh la dengar dia punya gitar solo Synyster Gate dan drum Jimie Sullivan. Tapi ada gak lagu mereka yg rileks2 jer cam Dear God, Seize The Day n Warmness On The Soul.
************************************************ 
Aku selalu catchup music2 nie dengan mencuri dari internet ar. Kah3.. Contohnya mp3raid.com..Kat sini macam2 ada. Maklumlah,nak beli cd xmampu. Tapi kalo ada pown aku rasa music A7X tak leh la bawak masuk Malaysia. Apatah lagi nak wat concert. Lagi la kena bannnnnn!! Tapi aku tunggu konsert Taylor Swift kat Malaysia. Huhuu..!!
************************************************ 
Enjoy  reading book? Err..enjoy la jugak. Ikut buku yang aku baca la. Aku nie suka baca buku2 yg fiksyen jer. Buku2 xfiksyen nie aku xminat lah. Sebab tu lah karangan BM aku slalu dapat B kot. Kah3. Last three books yg aku bca:
·         Majalah PC
·         Chemistry Form 5 (sja nak revise balek)
·         Windows 7 Tweaking Guide
Seperti yg aku cakap tadi. Aku cari information sal entertainment nie kat newspaper,magazine,TV and mostly by online ar. Entertainment nie termasuk la game,movie,music dan err,,apa gi ek?
Ok lah cam biasa to be continue.. aku nak rush tuk buat sal chapter laen lak. Rasa cam xsempat jer nieh. K chow cincau..!!
************************************************ 

No comments:

Post a Comment