Sunday, May 23, 2010

Derek On9 jEr De..


Hari nie aku rasa malas la nak karang panjang2.. So, aku just nak bagi point je bagi soklan yang ditanya.
·         Aku selalu on9 dalam 5-6 jam jugak la sehari. Selalunya menda yang aku buat masa on9 nie of coz lah bukak aku punya facebook dulu. Aku jugak ada blog,so kadang2 aku bukak la jugak blog aku untuk update cite2 latest. Aku jugak suka baca berita2 cam sports,politics dan entertainment.
·         Yup, kebanyakan akaun yang aku buat semuanya guna nickname. Jarang aku guna nama sendiri kecuali Facebook. Sebabnya kalau aku guna nickname kat Facebook susah la kawan2 nak kenal aku.
·         Ada gak sorang nie yang jadi good fren aku online. Kat facebook la. Aku saja2 je add dia. Chatting, komen-mengomen. Tak sangka lak boley jadi good fren. Tapi bukan awek la. Budak laki ek. Aku trust la,sebab dia dok dalam kawasan aku jugak. Lagi pon apa la yang dia bolry buat aku aku. Aku bukan ada duit berjuta-juta pown. Hak2
·         Parents aku xpernah monitor pown time aku online. Cuma diorang dok bising jer aku asyik dok online 24jam. Tapi kalau parents aku monitor pown buat apa? Aku nie budak baek la. Tak buat la kerja pelik2 time online. Huahaha.
·         Aku rasa dunia online nie tak sedikit pown men’disconnect’kan aku ngan kawan2 aku. Lagi merapatkan ada la. Contoh aku ngan sorang member aku nie. Dia pompuan la. Time dulu aku segan jugak nak sembang2 ngan dia. Tapi bila dok chatting selalu kat YM,bila jumpak dah xsegan da nak cakap. Orang cakap merapatkan ukhwah la. Hak2

Cam biasa bro…To be continued…

No comments:

Post a Comment