Monday, May 31, 2010

Entertainment is my remedy…


Bila bercerita tentang hiburan, aku akan mengatakan hiburan aku adalah menonton cerita dan mendengar muzik.. favourite tv show yang aku minat... selalunye aku akan menonton drama jepun dan j-drama yang paling aku minat ialah my boss my hero.. sekarang ni aku gemar tgk anime pulak... anime paling best bagi aku, school rumble.. cerita pasal student sekolah dengan masalah mereka masing2.. memang kelakar anime tu. Aku dapat semua cerita tu dengan mendownload... kadang2 aku ambik cerita2 tu dari kawan..

Muzik dan fashion... sangat berkait rapat.. aku suke muzik, tapi kurang minta dengan fesyen.. aku akan pakai pakaian yang mane membuatkan aku selesa. X suke sangat terikat dengan fesyen or motif. Aku suke muzik R&B and rap.. dan selalunye aku belajar trend baru dari kawan2.. tapi aku bukan suke pun nak ikut. Just ambil tahu supaya tak dikategorikan sebagai out-dated.. hehe.. kadang2 tengok gak magazine2 tentang trends masa kini. Tapi, tengok je la..


Penyanyi dan band yang aku minat... Kanye West, Black Eyed Peas, Eminem adalah penyanyi yang aku minat.. Suke dengar lagu diorang, kadang2 memberi motivasi yang tinggi walaupun dalam word yang agak kasar.. Kat tempat aku memang susah nak dapat CD diorang, jadi aku download je album diorang kat internet, mudah dan tidak menyusahkan.. tapi kalau album tempatan macam seven collar t-shirt and bunkface, aku akan cari albumnye sampai jumpe..

Reading?? I enjoy it.. but aku selalunye bace surat khabar je.. kalau bace buku or novel, aku kurang minat.. selalunye aku bace magazine macam Kreko, ROTTW, Wisel dan macam2 la.. sekarang ni aku cube nak bace buku autobiografi Jamie Carragher, pemain bola sepak England.. Last three book i have read... x ingat la.. buku2 pelajaran time matrik dulu kot..


Informasi terkini yang paling aku percaya ialah surat khabar, kalau tak de kat newspaper baru aku cari kat internet.. kebanyakan info memang aku dapat dari internet. Kalau nak dengar lagu2 inggeris baru.. buka je web billboard.com. pastu carila. Nak dengar lagu, buka radioblog... Mudah bukan?? Internet memang banyak membantu...

~Entertainment is Magic~

Day 7 : Entertainment (completed)

No comments:

Post a Comment