Tuesday, May 18, 2010

F A M I L Y N' F R I E N D S


My family structure and members.
i will bring you to become
a part of my family.:)
let's go!
to infinty and beyond!

i miss my late father.
Arwah Ahamad bin Ali.
my late father with my sister and mother.

"he was the great.
he is the great.
he ever will be the great."

my most lovely mama.
Roziah bt. Hj Samuri.
why i said she is the greatest mom.
because she is my mom lah.
haha.:)

raya kat kampung.

ini pulak Along aku.
dia tak macam kakak yang lain
die ade penyakit
autisme
since dia 2bulan.
:(

my lovely along.

my abang besar and kakak yang bajet besar.
haha.
bukan ape.
kasih sayang seorang kakak aku dapat dari die jek
nk bwat camne.
abang aku ni.
sifat kebapaan sikit.
sebab da tanggung family aku lama dah.
dia jugak yang tanggung family aku now
yeargh.
tp fortunately dia sangat lah susah sosial.
tidak seperti dua bawah dia.
haha
kakak bajet besar ni pulak.
yarh she's great.
she inspires me in many thing.
especially in studies and english.
wuhuuuuu!
ni lah dia.
my kakak and abang.

rayarayaraya.

ada banyak memori menarik yang kitorang buat sama2.
but yet.it's still tersimpan dalam memori kami.hehe.

nak tahu apa yang kami sekeluarga suka sama2.
hehe.
kucing and arnab.
yearghh..hehe.
nk tengok kucing and arnab kami.
let's roll.

lala the white chics.
bobo the brown hunk.

si pemalas dan besar ini.
namanya kecik.
hehe.

happy family.
putih.tembam.yuri.yuna.

banyak kan pets kami.
sweetest memori dengan family.
bila nak layan kerenah mereka.
haha.
macam2.nasib baik binatang.
lol


Who is my best friend?

The batch of 2004-2008
Sekolah Menengah Sains Kuala Selangor
my batch logo.

semua kawan aku dalam batch ni
aku anggap macam adik beradik sendiri dah.
semua best.
suka duka 5tahun
banyak sangat dah kitorang hadapi.
berjaya sama2.
nangis sama2.
lepak sama2
futsal sama2.
woohoooo!

0408 rugby team.

izzaz.aku.ridza
genting 2006.

the most eligible bachelors.

webcam madness.

aku rasa banyak sangat gambar
n memori yang impossible nak share dengan semua
aku anggap kehidupan sekolah menengah aku
the sweetest 5 years in my life.
please invent a time machine so i can go back
to those times.:(

How do you describe yourself
when you facing new people.

depends la.
biasenye aku akan hulurkan salam dengan yakin dan sebutkan terus nama aku.
"hai.zaki.you?"
and aku bagi kebebasan kt orang tu untuk menggunakan kata ganti nama diri apa.
kalau orang yang kita jumpa tu sama perangai dengan aku.
perbualan pasti hangat.dan.
nak hangatkan lagi persahabatan baru tu.
"lets do something crazy man!yearghhh"

and if the people is baik baik taip.
so i will use my knowledge
*ape yang adelah
to rapat dengan orang tu.sebaik mungkin.

seriusly.aku bukan nak hipokrit dengan berperangai macam tu.
aku jenis terus terang.so aku akan cakap yang aku ni jenis macam mana dekat orang
yang aku baru kenal tu.
aku ni kawan dengan semua orang.
tak kisah la camne pon.
skema alam ke.jahat ke.gila2 ke.
aku boleh suits dengan semua.
cuma pembawaan kena lain lah.
eventhough mereka tahu perangai kita sebenar.try to be a really good friend.

Is identity important to you and your friends?
how important is standing out among your friends?

ok.aku suke buat muke.
admit it

kawan2 aku kenal dengan perangai aku yang boleh buat macam2 ekspresi muka ni
and diorang suke.
penting lah.dalam a group of friend.mesti ade personaliti beza2.
kalau semua gila2.
lastly penjara lah kau!haha.
mesti ade sorang yang funny.baik.proud terlebih.senyap.
and many more.

ada sorang kawan aku ni.
kitorang panggil die Long.
since he is my longtime friend.
so da masak and faham sangat perangai die nih.
kalau tengah lepak.
dia nie suke puji diri sendiri.
itu cara die stands out among friends.
jadi bahan gelak je.
tak kisah pon.
he meant everything he said.coz he's a man on his word.
tak kisahlah kan.

Does religion affect your choice of friends?

TOTALLY NO!
KITA SATU MALAYSIA LAH!:)


How do you and your friends
like to categorize people of your age group?

for me.
kalau dah umur 19 tahun ni.
kebanyakan remaja dalam kemuncak zaman baru nak up lah katakan en.
haha.
so macam2 boleh categorize.
ikot trend.
kalau macam sekarang indie.
so baju "saya sayang mak saya" bersepah lah orang pakai.
*seriusly i hate this trend.

and aku dan kawan aku.
amat benci fasion yang terlampau.
ikot kesesuaian lah kan.
i admit chinese sangat sesuai pakai apa pn.
tapi kita yang rasa macam tak sesuai ni tak payahlah pakai.
sopan lah.kita ada adat sendiri.semua bangsa suka sopan kan.:)

for me pulak.
geek is cool man.
sometimes my friends yang agak geek is so cool and funny.
tak kisah lah dari kategori apa pn.
asalkan tak cari pasal.cool.tak sombong.
i love to hang out with.:)

ok i leave with this.
saya suka makan jugak!




No comments:

Post a Comment