Saturday, May 22, 2010

G O I N G O N L I N E


How many hours do you go online everyday?
what do you usually do
on the on the online world?

i'm not sure lah
berapa jam sehari aku online.
tapi biasenya.
siang hari aku jarang online.
sebab online malam feel sikit.
and ramai of my friend list pun online malam.
i will online until aku terlelap.
usually 2 or 3 am.
and now i'm writing at 2am.lol.


typical.
i always open facebook.myspace.email inbox.
macam dah kewajipan dah.haha.
but myspace dah tak buka sangat lah.
i also download movies.songs.
and most interesting.
promoting youthsays campaign.
i like it.seriusly.
and one more.
i'm naruto fans.
so i read naruto manga that updated once a week
every friday.:)

What nickname did you use when online?

for me.
i rather use my real name.
sebab aku rasa dah cukup matang kot nak letak nama sendiri.
tu zaman dulu2 ar kot.
letak nama ntah pape.
haha.
lagi satu advantage sekarang.
everything dihujung jari anda.
so senanglah missing friend nak cari aku.
and nak tahu pasal info aku.
hermmm.

Have you become a good friends with people
you first met online?
tell us stories about that?
how do you know wether to trust him/her
or not?

yarh.
aku pernah jumpa seorang perempuan ni.
she's a friend of friend of mine.
tapi ramai my friends yang nak tackle her.
huhu.
so buat donno lah kan.
and then one day.
i met her at myspace.
ermmmm.macam kenal?
so tegurlah.
things berlaku macam biase.
and then she tertarik dengan attitude and cara penulisan aku.
also my face kot.thhheeeeeeee.:)
satu hari ni.
kami ni macam.
fall for each other lah.
but not official.
*dah jadi jiwang ni.:)
panggilan pon dah berubah.
and then one day i realise.
i love her.
but i can't.
aku tak tahu kenapa.
macam ada satu perasaan jugak menolak.
aku dah paksa pn still menolak.
take note.
kitorang pernah date sekali.she's ok for me.:)
suka muka dia.:)cantik.comel.da'bomb.
so aku ambil satu langkah.
aku confess kat dia.
tentang perasaan aku ni.
*confess pon online
aku cakap dah tak boleh go on.
aku kena jugak cakap.
sebab kalau aku simpan lama2.
then confess lagi sakit kan.?
kitorang lost contact.for 3 month.
aku percaya dia sebab kawan aku yang kenal dia ni.
cakap dia memang baik.
memang baik pn masa date tu.:)
tapi sekarang.
kitorang still contact balik.and jadi kawan baik.
and i'm still regret dengan apa yang aku buat dulu.:(
ok habis jiwang.hehe.
tulisan pn pink.my feeling rite now.lol.
kjap2.
tak terfikir ke macam mane all ramai my friends yang nak tackle her?
but aku yang dapat dengan tenang.
hahahahaha.
i'm awesome!:)
kiddinglah.


Tell us if your parents monitor
what you access online.
is it effective?
or do you know how to overcome it?
what do your parents think
about you online all the time?

no.
mama aku tak pernah pantau apa2 aku online.
just dia selalu pesan lah.
jangan buat benda bukan2.
all parents do that right.
if.
my mom knows how to control it.
i have my on way to.
hehehehehe.:)

my mom tak kisah sangat kalau aku online.
daripada aku buat kerja tak berfaedah kt luar sana.
aku pon online malam.
aku pon selalu tolong mama aku kalau dia nak buat pape online.
and ermmm.
online pon boleh dapat duit and information banyak taw sekarang.:)


do check my blog.
my self expression

braaaaaaaaahh!




No comments:

Post a Comment