Monday, May 31, 2010

Jenama…

Salam… aku bukanlah jenis yang suke pakai baju yang berjenama.. lebih suke g uptown, beli t-shirt kat situ.. x kisah la brand ape, janji cantik dan selesa dipakai… itu pakaian.. kalau gadget aku lagi suke yang berjenama sebab tahan lama..

Kalau ade duit lebih, mungkin aku akan beli benda yang berjenama.. bagi aku jenama ni mewakili kualiti barang tersebut, makin mahal sesuatu barang, makin berkualiti la ia.. pendapat aku camtu la..


Jenama2 yang berkualiti macam adidas, umbro, giorgio armani adalah patut jika harganye mahal.. sebab kualiti nye tinggi.. tu untuk pakaian.. kalau alat elektronik mungkin samsung, hp, dell, nokia or sony ericsson menjadi pilihan aku.. itu la antara pilihan2 brand yang aku suke..

Iklan2 yang aku suke




kenape aku suke?? sebab ia kelakar...

Aku x kisah pun tentang brand, x de sebab nak malu kalau pakai brand yang x seberapa nak gah.. yang penting bagi aku, ia selesa dan x keterlaluan... memang la brands yang terkenal menjadi pilihan, tapi kalau x mampu.. aku lebih suke cari brand yang affordable..x yah ak pening kan kpale nak cari duit untuk beli brand2 yang mahal tu..

No, religion x berapa influence aku memilih brand yang aku pilih...

where do you find new information about products that you like? Newspaper.. or magazine.. tu je la... x pun turun uptown, cari baju yang lawa dan beli..

~ Quality or Quantity??.. I chose Quality ~

Day 9 : Brands (completed)

No comments:

Post a Comment