Monday, May 31, 2010

Must see, Must do, Must have,,,

Aku suke bersembang pasal football, lagi2 bila world cup 2010 yang akan menjelang tiba.. Memang aku tgk berita pasal bola tiap2 ari kat www.goal.com/en . Jadi aku suke share ape2 yang menarik berkaitan bola... dan yang terbaru ni aku share ialah..

1. Jose Mourinho menjadi manager baru Real Madrid.. 2. Spain pilihan untuk menjadi juara Piala Dunia

Must see : World Cup 2010 la... Aku support Netherland...

Must do : Masuk ke universiti yang best dan dapat kos yang aku mintak

Must Have : Happiness... =)


Aku x tau kenape.. memang aku suke baju merah ni.. Kalau gi travel jauh2, mesti aku pakai baju ni walaupun ade berlambak lagi baju yang aku ade.. Abah aku belikan kat perak.. x tau la hargenye bape.. memang istimewa la.. kalau seluar, aku memang suke pakai seluar slek hitam daripada pakai jeans.. lebih selesa dan bergaya.. bagi aku la..
My collection...


Henset nokia 3110c.. aku beli dari duit hasil titik peluh aku sendiri lepas SPM aritu..


My precious external hard disk. X de laptop, hard disk pun bergune.. beli kat low yatt time cuti sem taun lepas..


Koleksi Kreko aku... first aku beli mase pertengahan tahun 2005, mase aku form 2. sampai la sekarang.. miss satu edisi je.. ralat btol rasenye... entah brape juta rggt aku laburkan utk beli magazine tu.. tapi bagi aku, ia sgt berbaloi...
Komik2 lain.. selalunye aku beli komik keluaran gempakstarz.. sonok.. kadang2 beli komik lain macam dik cerdas, detective conan dan macam2 lagi.. for me.. manga is everything... hehe...


~ I love what I have ~

Day 8 : List down your Favourites (completed)

No comments:

Post a Comment