Monday, May 31, 2010

Forgotten Faces


Huaa!! Hari nie hari last. Ada tiga lagi post yang xbuat. So, kena rush nie. Buat pendek2 sudah lah. Hak2.

Tiga perkara yang saya lihat, dengar atau baca baru2 nie?

  • Lagu terbaru Avenged Sevenfold iaitu Nightmare
  • Kes Samy Vellu diejek(nie memang hot)
  • Produk terbaru Kaspersky (PURE)
New release!!
 
******************************************
Must do, must see and must have list in 2010.

Must do:

  • Habiskan puasa nazar 9 hari aku yang tertangguh dah 3 bulan. (bahaya nieh!)
  • Hapuskan haiwan2 liar di belakang rumah aku
  • Masuk U lah. Kah3
Must see:

  • Prince Of Persia
  • Merong Mahawangsa
  • World Cup Final
Must have:

  • New laptop
  • New handphone
  • All brand new lah..!!

 

********************************************
Pakaian yang aku minat? Sori lah de. Xminat..!! Full stop. Aku tiap2 hari pakaian aku biasa jer. T-Shirt + Tracksuit. Kalo keluar jalan2 pown aku juz pakai seluar jean jer. Malas nak bergaya la bai. Sorrryyy…

********************************************
Top favourite gadget!



Yeah. MP3 nie aku beli 3tahun yang lepas. Time tu memang mahal. Aku beli Rm140. 1Gb jer. Tapi masih kekal sampai skank. Memang cant live without that crappy thing!

 

Ini lagi satu. Keperluan asas masa sekarang. Boleh jadi gila-meroyan kalo sehari xmengadap menda nieh!

Dah setel. Aku nak wat post len lak..!! Chow..

No comments:

Post a Comment