Monday, May 31, 2010

Horseshoes And Handgrenade

Guess, polo, Dkny, TopShop, Zara, Mango dan Calvin Klein antara sebahagian jenama kegilaan remaja! kalu nak sebut satu persatu memangla tak habis. From top to toe semua nak kena ada brand. macam tu ke baru cool? ada yang sanggup ikat perut dan berhabis-habisan asalkan dapat barang yang dihajati.indah sangat ke jenama ni pada remaja? Bagi aku memiliki barangan jenama nie adalh satu kepuasan.

for me, brand ni agak pnting..bkan untuk berlagak2 tetapi untuk kepuasan hati..sebenarnye brg berjenama ni lebih berkualiti..klu x, mana nk famous jenama 2..tp, pastikan yg original..bru btul2 puas hati..Huahaha!!

*****************************************
Jenama feveret aku? Rasanya setakat nie aku xde la jenama feveret. Macam2 jenama aku pakai. Samsung,Nokia,Gucci,Toshiba. Sume laen2. Tapi brand yang aku puas hati pakai Sony la. Hahha. Tengok harga la bai..!! Kalo harga mahai tapi pakai xpuas hati , sajalah!

*****************************************




Memang tersentuh perasaan aku.. Haram ja**h punya anak.. Hope aku xjadi camni..!




Video nie memang haram.. Cilake punya host. Tapi nak tergelak jugak aku tengok. Kah3!!

**************************************
Agama mempengaruhi jenama yang digunakan? oh,ini aku rsa tidak kot. Bagi aku umat Islam bebas untuk memilih brand2 yg mereka suka. Asalkan benda tu tidak haram macam arakz..!! Tapi apa2 pown meh la kita sama2 boikot brand keluaran Israel!!

**************************************
Selalunya aku dapat information about brand tu melalui iklan di tv lah. Kalo iklan dan brand tu aku minat, so aku akan surf website dia dan tengok2dan belek2 apa yang dia nak jual..!!

No comments:

Post a Comment