Sunday, May 30, 2010

Hiburanku My Style

•Apakah rancangan TV kegemaran anda dan bagaimanakah anda menontonnya?

Rancangan tv kegemaran saya seperti House ,Leverage,csi, Ninja wrior, Merlin dan juga raja lawak hahaha kelakr tak ingat...... saya menonton dari tv, apabila ingin melihat episod lepas saya akan melihat youtube dan kadangkala saya juga stream..... Sekiranya episod itu best saya akan download dan menyimpanya..... Sekiranya saya terlalu sibuk untuk melakukan aktiviti saya tidak perlu risau ketinggalan episod kerana boleh menontonnya diinternet.....


• Adakah anda meminati muzik dan fesyen? Di manakah anda pelajari tentang trend terbaru dalam muzik dan fesyen.

Siapa yg tidak meminati muzik dizaman sekarang manusia semangnya mengemari muzik sejak zaman dulu lagi..... Fesyen sy kurang minat sy kerana sy simple saja.....Trend terbaru saya selalu lihat didalam tv dan juga majalah seperti Galaxie,fhm.... Di internet saya membuak portal hiburan seperti gua , murai dan banyak lagi..... Saya juga mengunakan youtube bagi mencari lagu baru dan videoclips terbaru.....


• Ceritakan tentang artis atau kumpulan muzik yang anda minati sekarang, dan kenapa anda meminati mereka? Dari manakan anda dapatkan kebanyakan daripada muzik anda?

Jason Myrazz kerna lagu yang rilek serta happy go sikapnya yg happy go lucky serta tidak banyak membuat hal untuk mencari publisiti, group indie tempatan seperti Hujan, MUH,Sixth sense....hujan lagunya banyak menceritakan pengalaman dan peristiwa didalam hidup manakala MUH lagunya lebih banyak kepada isu semasa , Sixth sense pula lagu cinta tidak kesampaian dan lagu yang menyentuh perasaan.....

Saya selalu download dan juga bluetooth lagu daripada handphone , peranti muzik rakan rakan dan juga ahli keluarga..... Sekiranya lagu-lagu didalam album itu sempoi saya tidak kisah mengeluarkan wang untuk membeli Cd dan yang penting lagunya best.....

• Adakah anda gemar membaca buku? Apakah tajuk tiga buku terakhir yang anda baca?

Ya saya gemar membaca buku tajuk buku terakhir ialah:-
1)Hatiku di harajuku by Ramli Awang Murshid
2)Cara Mengenali Diri Anda
3)Kisah Lucu Juha

• Dari manakah anda mencari informasi terbaru mengenai berita hiburan?

Menonton rancangan mengenai hiburan seperti Melodi,Galaksi,
membaca majalah dan akhbar serta melihat blog dan portal hiburan.....
Mendengar dari rancangan breakfast dari radio dan tv


BE YOURSELF, RESPECT OTHER!!!!!



No comments:

Post a Comment