Monday, May 31, 2010

Jenama!

Bagi saya, jenama itu tidak la penting sama sekali. Kalau jenama itu terkenal macam mana pun kalau kualiti nya tidak ada atau kurang tiada gunanya juga. Kebiasaan pengguna akan melihat brand sahaja, walhalnya kita harus kaji kualitinya. Adakah ia berbaloi membeli barang berjenama dengan harga sebegitu atau tidak.







Vans adalah jenama yang tak asing dan tak diragukan kualiti barangannya. Ia begitu ternama di mata skaters-skaters dunia. Walaupun tidak banyak digunakan remaja sekarang, jenama ini adalah sebuah jenama lagenda dalam industri ekstrem. Ia nya sangat berbaloi di beli dan harganya tidak semahal dengan jenama skateborading yang lain.



="" src="http://www.mordysurf.com.au/img/brand_logos_skate.gif">
antara jenama yang boleh dipercayai dan di minati adalah obey clothing, vans, globe dan airwalk. ia adalah jenama yang suda menjadi lagenda dan terpahat disetiap skater-skater di seluruh dunia. Ianya bukan la jenama yang menjadi trend semasa anak muda, akan tetapi ianya adalah jenama yang dikenali dengan kualitinya. Ianya sangat berbaloi untuk dibeli.

tiada perkara yang nak dimalukan dengan memakai apa jenama pun. Kalau anda punya jenama semahal mana akan tetapi kualitinya tidak memuaskan dan tidak berbaloi dengan harganya, anda adalah pengguna yang sangat kurang pintar dan tidak pandai meilai.Kerana pentingkan jenama anda sudah membazir duit dengan begitu sahaja.



tak lain dan tak bukan, di internet la tempat segalanya untuk mencari info hiburan dan sensasi.

No comments:

Post a Comment