Wednesday, May 26, 2010

Kegemaran Sepanjang Zaman


Mengungguli carta; Geli Mat!

Tempat kedua; Lukestar!

Tempat ketiga; Tan Hong Ming!

xxx

Maka saya akan campurkan semua must see, must do dan must have saya dalam satu senarai untuk mengelakkan penulisan kali ini berjela-jela sehingga mencecah 38 meter setengah.

Ini bukan nasi lemak ya adik-adik, ini merupakan kudapan untuk kamera-kamera analog yang lapar.


Muka Woody memang tak pernah berubah walaupun dah bertahun-tahun berlakon. Muka Rex? Tak habis-habis excited.

Filem ini memang wajib tonton! Kalau tak, memang tak true. Apa guna bermegah-megah dengan Twilight sedangakn filem tanah air sendiri tak pernah sentuh.

xxx

T-shirt saja dah cukup bagi saya! Setuju?

xxx

Ada beberapa benda yang dikira penting bagi saya, tapi saya tidak akan terkena penyakit kusta atau mati hanya kerana kehilangan mereka. Maka untuk membuktikan saya masih waras, saya kan menunjukkan sedikit antara barang yang saya 'suka tapi tak akan mati kalau hilang'.

Sumber utama lagu-lagu yang memekakkan telinga saya; untuk mencari ketenangan ataupun mengelakkan bunyi bising sekeliling (ironik kan?).


Salah satu cara untuk saya menzahirkan kreativiti saya dalam bidang seni kerana lukisan saya hodoh!

No comments:

Post a Comment