Tuesday, May 25, 2010

List down your favourites


a)Tell us about 3 things that you have seen, read or listened to recently that you love and have recommended or share with others (in Facebook, face to face conversations, online, etc)?


~tiga perkara aku nk share..
Yang pertama
~pasal youthsays..aku nak bagitau budak2 sekolah supaya diorang try youthsays..bukan apa..youthsays nie program free..siap dapat duit..daripada diorang asyik dgn myspace &facebook..lebih baik try youthsays sebab youthsays terus terang aku katakan program berguna untuk remaja..bukan nak promote ye..ini sebab youthsays sediakan survey dan yang paling best dapat menanya soalan dan memberikan jawapan..aku suka giler la..kalau boleh aku nak sebarkan kat diorang tapi tak tau macam mane..tp ade la gak yang try sebab aku suruh..die kate kalau budak sekolah aku tau..habislah..haha






Yang kedua

~pasal peluang bisnes dalam internet..aku nie jenis yang suka membuat perniagaan dalam internet..aku tak suka kalau just search internet dan tak dapat apa2..aku nak bagitau yang lain supaya rebut peluang perniagaaan kat internet sama ada secara sambilan atau sepenuh masa..budak2 sebaya aku nie aku ajak masuk Malaysia punya program,diorang cakap “buat apa,bukan boleh dapat duit banyak pun”.itulah diorang,betapa ceteknye pemikiran diorang pasal semua nie..yang diorang suke main game online je tau..haish




Yang ketiga

~belajar alat muzik,aku cadangkan kepada sesiapa yang stress ke tau tertekan ke..cuba main gitar ke,menyanyi ke atau apa yang berkaitan dengan muzik..confirm akan hilang semua stress..





b)What is on your ‘must see’, ‘must do’ and ‘must have’, list for 2010?


~untuk 2010 nie..aku kene tgk

1)lost season 5&6..favourite kot
2)buku rujukan..kan aku pekse SPM.
3)YOUTH10..nak tgk meriah tak..xsabar nie..pass dah la free
4)pencapaian aku setakat nie..ni paling penting
5)aku kene tgk email setiap hari..aku baru tau kegunaan email
6)kubur arwah datuk aku..tahun nie aku berazam untuk menziarahi sebab tahun lepas aku tak kesampaian
7)aku kene tgk perkembangan dunia internet,mungkin ada peuang pekerjaan..dan jugak isu2semasa..aku nak lebih peka.

~untuk 2010..nie aku kena ada

1)IPHONE!!!!
2)henpon baru
3)reflector untuk gitar aku
4)musles kat badan aku.haha
5)keyakinan diri yang kuat
6)makwe..(itu kewajipan)
7)keputusan cemerlang yang bagus untuk masuk U..hehe



c)What is your favorite outfit/set of clothes at the moment, please send us pictures and tell us why you like them.
~favourite clothes aku macam2 sebenarnya..tapi aku suka yang gaya macam korea sikit..die pnyer design baju Nampak menarik



~..aku suka baju macam kemeja tapi bergaya..




~aku suka baju t-shirt yang ade design gempak2 lah..baru Nampak mahal sikit..


d)Put picture and show us your top favourite gadget, collections, toys, things or any items that you can't live without and tell us why
~ni antara gadget yang aku tak leh hidup tanpanya...


No comments:

Post a Comment