Monday, May 31, 2010

apa-apa je

•Ceritakan tentang tiga perkara yang anda lihat, baca atau dengar baru-baru ini yang anda suka dan telah mensyorkan kepada orang lain. (di Facebook, perbualan dengan kawan, Internet, Youtube, etc)?

1)Fifa World cup

semestinya lah semua orang
duk pakat rasa panas badan buakn sebab apa.... sebab nak demam the world cup is here.....Aku sebenarnya nak tengok Malaysia punya team main kat world cup , entahlah berpa tahun lagi tapi aku harap sgt la..... Team taun ni yg ada peluang untuk menang, German,England,Brazil dan Korea sama ada selatan mahupun utara...... X sabar rasanya nak tengok world cup.....

2)
Dapatkn password rakan2 anda dengan EMAIL atau URL mereka.
x
taula aku x pernah try dan malas nak try bukan apa k
esian data orang lain kena curi.... Cuba data anda sendiri orang buka ikut suka hati anda apa perasaan anda..... Nak try untuk curi password awek aku kot!!!!!

3)Pengurangan Subsidi Oleh Kerajaan
Aku x kisah tapi satu je aku x suka kenapa nak mansuhkan pemberian buku teks percuma dan juga yuran peperiksaan percuma dah buat nak tarik balik.... Kerajaan nih beruk siku ke hapa dah la ikut suka je dah bagi tarik balik.... Kerajaan perlu faham bahawa pengertian orang susah dah berubah ini bukan zaman 70an kalau bermimipi nak hilang kerusi banyak buat la...

Dah la ikut suka je ubah sistem pendidikan korang ingat cikgu dengan pelajar ni ap
a robot untuk eksperimen kerajaan.....Berjaya tunjuk kat negara lain gagal hentam guru ini ke sisitem pendidikan ????? tolonglah berbincang dengan guru dan pelajar dalam sisitem pendidikan bukan hanya berbincang dengan Profesor atau orang cuma tahu teori tetapi berbincang lah dengan orang yang melakukan teori.... NKRA?????

• Apakah yang terdapat dalam senarai anda yang ‘mesti buat’, ‘mesti lihat’ dan ‘mesti ada’ untuk tahun 2010?

Mesti Buat
Belajar sunguh nak dapat 10A+ nanti senang nak sambung pendidikan sebab yuran pendidikan tinggi akan jadi lebih mahal terima kasih kat Dato Seri Najib sebab nak naikkan harga yuran pendidikan..... Exercise lebih ...... Mesti Lihat Kegembiraan Ayah Dan Ibu apabila aku mengambil results Spm ..... Tgk Kerajaan Buat apa untuk menghadapi kekeliruan rakyat.... Badan jadi tough dan lebih hensem kt hehehe..... Mesti Ada Notebook Sendiri sebab aku pakai notebook kakak aku....

• Apakah pakaian yang paling anda minati sekarang ini? Sila sertakan gambar-gambar dan beritahu kenapa anda meminatinya.

Aku simple jer seluar jeans straight cut, baju tshirt hitam dan juga sweater.... x da pa pun cuma ranggi dan rileks aku punya fashions..... Aku xpandai sangat nak berfesyen cam orang lain lagipun bajet xdak.....


• Sertakan gambar gadget elektronik, koleksi, permainan atau sebarang barang kegemaran anda dan ceritakan kenapa anda begitu sukakan barang tersebut.

Firstly tentu la notebook nih Acer Aspire 4740 dia nih kakak aku punya tapi aku buat macamharta aku sendiri hahaha ..... Thank kak Nur sebab x marah.... Notebook ni senang sebab ringan dan laju... Aku senang nak main game nak study.....


Handphoneku CSL M30i .....Aku bangga sebab nih buatan Malaysia,Malaysia boleh canggih walaupun sering kena perlekeh oleh bebudak junior tapi ada yang bangga kerana Malaysia mampu mengeluarkan handphone mcm nih ada tv tuh senang nak tgk tv..... Tetapi jgn memain ni bukan murah RM450 saja boleh beli nokia.... Sayang gila banyak lagu aku simpan dalam nih bukan sikit....Kalau hilang nih nangis ooi huhuhuhuhu


BE YOURSELF, RESPECT OTHER!!!!!

No comments:

Post a Comment